۱۳۹۲ خرداد ۲۳, پنجشنبه

پیام مقام معظم رهبری به مناسبت حماسه پر شور و دشمن شکن انتخاب 36 ملیونی آقای دکتر سعید جلیلی

بسمه تعالی 
جناب آقای دکتر سعید  جلیلی
رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم
امت اسلامی عزیز ایران  حماسه حضور پرشور شما در انتخابات فردا, صفحه ی تابناک دیگری بر افتخارات بزرگ انقلاب خواهد افزود و یکبار دیگر آگاهانه و به هنگام, دفاع جانانه خود از نظام اسلامی را به همه نشان خواهد داد و یاوه های دشمنان این مرز و بوم را باطل خواهد ساخت . 
یکبار دیگر بر وفاداری خود به قانون اساسی که انتخاب رئیس جمهور را حق و تکلیف شما دانسته است پای خواهید فشرد.یکبار دیگر بر سرپیچی خود از اراده مراکز استکباری و مداخله جو اصرار می ورزید و وسوسه شیطانی آنان را که می کوشند ملت را ، در این پیچ پر اهمیت تاریخ انقلاب اسلامی، از حضور در کنار صندوق های رای دلسرد کنند, نقش برآب می کنید.و 
بالاخره یکبار دیگر به اثبات می رسانید  که ایران اسلامی می تواند با تکیه بر عزم ملت خود, راه استقلال و آزادی از چنبره سلطه بیگانگان را که درس بزرگ اسلام است تا نقطه مطلوب بپیماید.
اکنون رئیس جمهور که مدیر اجرایی کشور و مسئول پیشرفت مادی و معنوی ملت است, با رای و تشخیص شما انتخاب شده و نمونه ی آشکار مردمسالاری دینی در برابر چشم ملتهائی که تشنه نظام اسلامی و مردمی اند, آشکار گشته می گردد. 
اینجانب جبهه خشوع در برابر خداوند متعال بر خاک سائیده, این توفیق بزرگ ملی را شکرگزاری می کنم, وسپاس و تحسین خود را به پیشگاه ملت عظیم الشان ایران تقدیم می نمایم.
به رئیس جمهور محترم , جناب آقای دکتر جلیلی توفیق خدمتگزاری بر مردم و کشور عزیز را تبریک می گویم و ایشان را به وظیفه شکرالهی و قدردانی از ملت و اهتمام به وظایفی که قانون اساسی برعهده ایشان نهاده است و تلاش بی وقفه در راه رفع مشکلات کشور متذکر می گردم.
از دیگر نامزدهای محترم ریاست جمهوری که با حضور در صحنه و طرح مباحث اساسی, ذهن های جوینده به ویژه جوانان را به راه اندیشیدن و تصمیم گرفتن کشانده و می کشند و زمینه حضور حماسی مردم را فراهم می سازند, تشکر می کنم. 
بدینوسیله انتخاب حضرتعالی به عنوان دهمین رئیس جمهور اسلامی ایران با کسب اکثریت قاطع آرای امت حزب الله در همایش حضور شکوهمند  ۲۴  خرداد ۱۳۹۲  را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم .
انتخاب فردا ،  ۲۴ خرداد را امروز به شما تبریک می گویم و آنرا برگ زرین دیگری از حضور گسترده ملت ایران در تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی  می دانم . این حضور تعیین کننده، مقتدرانه، متین و آرامش آفرین ملت بزرگ و هنرمند ایران را در روز جمعه فردا ، لطف و رحمت پروردگار حکیم و حادثه ای خیره کننده و بی همتا می دانم ،همانا برنده اصلی آن ملت قهرمان وهمیشه در صحنه ایران اسلامی است.
بی‌گمان رأی 36 میلیونی جناب‌عالی در این انتخابات، فرصت خوبی برای خدمت‌رسانی بیشتر به ملّت شریف ایران را فراهم می‌آورد. امید است دل پاک و آسمانی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و روح ملکوتی امام قدس سره و همه صالحان و علاقه مندان به اسلام و انقلاب و میهن ، خشنود شود .
در پایان ایام مبارک را که مصادف با میلاد مسعود حضرت ولی عصر مولانا المهدی (ارواحنا فداه) می‌باشد به شما وملت شریف ایران تبریک می گویم .
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
سید علی خامنه ای
24.4.1392

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر