۱۳۹۱ اسفند ۲۲, سه‌شنبه

شرایط داوطلبین منتخب برای شرکت در اولین مجمع عمومی موسس شورای ملی ایران

برپایی مجمع موسس شورای ملی ایران

شنبه ۷ و یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲


پاریس
شنبه ۷ و یکشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲
 با توجه به استقبال گسترده مردم در داخل و خارج از مرزهای کشور عزیزمان و پشتیبانی شما ایرانیاران گرامی از طرح فراخوان ملی، ونظر به مشارکت  و پشتیبانی شما در ارسال پیام ها، انتقادات و پیشنهادات در پیشبرد روند تشکیل شورای ملی ایران، کمیته موقت هماهنگی امروز این نوید را برای مردم ایران دارد که پس از رایزنی های سازنده بین المللی و همچنین با ارزیابی تازه ترین پیشرفت های تدارکاتی، مجمع موسس شورای ملی ایران در روزهای ۷ و ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ برابر با ۲۷ و ۲۸ آپریل ۲۰۱۳ در شهر پاریس برگزار می شود.
بنابراین از علاقمندان به شرکت در انتخابات اعضای مجمع عمومی موسس درخواست می گردد، به موارد و شرایط زیر توجه بفرمایند.
شرکت کنندگان در مجمع عمومی موسس شورای ملی ایران درشهر پاریس، توسط امضاکنندگان منشور پیشنهادی و با رای مستقیم آنها در تارنمای فراخوان ملی انتخاب خواهند شد. همچنین هر سازمان سیاسی امضاکننده فراخوان ملی می تواند یک نماینده به مجمع عمومی موسس معرفی نماید.
امضا کنندگان گرامی فراخوان ملی، لطفا یکی از دو گزینه الف یا ب را انتخاب نمایید:
الف) نامزد شرکت در مجمع عمومی موسس شورای ملی ایران (حضوری یا مجازی) با حق رای هستم.
مشخصات دریافت شده در فرم پرسشنامه، چکیده فعالیت های سیاسی، حقوق بشری، تجربیات حرفه ایی، کاری و فردی به علاوه عکس شما جهت آگاهی دیگر رای دهندگان در تارنمای فراخوان ملی بمنظور معرفی شما نامزد گرامی برای شرکت در مجمع موسس منتشرخواهد شد. مشخصات شخصی مانند ایمیل و تلفن محفوظ خواهد ماند و در هیچ جایی منتشر نمی شود.
یا
ب) علاقمند به مشارکت در انتخابات، تنها برای انتخاب نمایندگان خود در مجمع عمومی موسس شورای ملی ایران هستم  و در مجمع موسس شورای ملی شرکت نمی کنم.  
مشخصات فردی شما محرمانه باقی می ماند و در اختیار هیچ فرد یا سازمانی قرار نخواهد گرفت، لطفا از مشخصات حقیقی خود در رای گیری استفاده نمایید. استفاده از مشخصات غیر واقعی ممنوع است و مسئولیت احراز خلاف آن برعهده اعلام کننده می باشد.
 شرایط داوطلبین شرکت در مجمع عمومی موسس شورای ملی ایران:
  • امضاکننده منشور پیشنهادی شورای ملی ایران در تارنمای فراخوان ملی،
چنانچه هنوز امضاکننده منشور پیشنهادی شورای ملی ایران نیستید، به پیوند زیر جهت امضای منشور پیشنهادی مراجعه نمایید: https://www.farakhanmeli.org/signature
  • داشتن تابعیت ایرانی (سیستم خاک: فرد در کشور ایران متولد شده است، سیستم خون: کسانی که مادر و یا پدر آنها ایرانی است اعم از اینکه در ایران و یا در خارجه متولد شده باشد).
  • دارای حداقل سن ۱۸ سال،
  • شرکت با هویت واقعی خود (نه مستعار) به شکل تصویری و نوشتاری،
مدارک مورد نیاز جهت ارسال به کمیسیون ناظرین ** برای نامزدهای عضویت در مجمع و همچنین رای دهندگان به شرح زیر می باشد:
  • ارسال کپی یک مدرک شناسایی معتبر به همراه عکس (برگه عکس دار پاسپورت یا گواهینامه رانندگی یا کارت شناسایی ملی دولتی و یا گواهی پناهندگی سازمان ملل)،
  • ارسال یک عکس به روز از چهره شما به فرمت الکترونیکی،
  • اعلام نشانی و مشخصات کامل به همراه ایمیل و تلفن سازمان یا نهادی ویا سه نفرمعرف که آشنایی کامل با شما دارند بر اساس یکی از گزینه های زیر:
۱. یک سازمان سیاسی یا مدنی،
یا
۲. محل اشتغال
یا
۳. سه معرف معتبر
که شما را در صورت تماس کمیسیون ناظرین تایید نمایند.
مدارک مورد نیاز جهت ارسال به کمیسیون ناظرین برای فقط رای دهندگان به نمایندگان خود برای شرکت در مجمع به شرح زیر می باشد:
  • ارسال کپی یک مدرک شناسایی معتبر به همراه عکس (برگه عکس دار پاسپورت یا گواهینامه رانندگی یا کارت شناسایی ملی دولتی و یا گواهی پناهندگی سازمان ملل)،
 **یادآوری ۱: کمیسیون ناظرین یک سازمان بیطرف متشکل از حقوقدانان قسم خورده پایه یک دادگستری کشور فرانسه است.
یادآوری ۲: در تمام روند ثبت نام برای شرکت در مجمع موسس و یا شرکت در انتخابات می بایست، از آدرس ایمیلی که فراخوان ملی را امضا نموده اید برای ارسال مدارک به کمیسیون ناظرین و تکمیل پرسشنامه در تارنمای فراخوان ملی استفاده نمایید. در صورت عدم تطبیق آدرس ایمیل ارسالی به کمیسیون ناظرین و آدرس ایمیل در پرسشنامه تارنمای فراخوان ملی با آدرس ایمیل ثبت شده شما در لیست امضاکنندگان فراخوان ملی، پرونده درخواست شما باطل می باشد.
چناچه شما واجد شرایط  نام برده شده می باشید، مدارک در خواستی به شرح بالا را به کمیسیون ناظرین، ارسال نمایید.
آدرس الکترونیکی کمیسیون ناظرین :
همچنین برای تکمیل فرم پرسشنامه و تعهدنامه در تارنمای فراخوان ملی به لینک زیر مراجعه نمایید:
در صورت تایید برگه های هویت شما از سوی کمیسیون ناظرین به شما پیام الکترونیکی به همراه یک شناسه و رمز عبور برای شرکت در انتخابات ارسال می شود. وظیفه نگهداری و محافظت از شناسه و رمز عبور شما بعهده خودتان می باشد.
مهلت ارسال مدارک درخواستی و تکمیل پرسشنامه تا ساعت ۱۲ شب پنج شنبه به وقت تهران اول فروردین ماه ۱۳۹۲ برابر با ۲۱ مارس ۲۰۱۳ می باشد.
پاینده ایران
کمیته موقت هماهنگی برای تشکیل شورای ملی ایران
نکات حقوقی و امنیتی
۱. مسئولیت ارسال مدارک به کمیسیون ناظرین و تکمیل پرسشنامه در تارنمای فراخوان ملی به عهده شخص شما می باشد.
۲. کمیته موقت هماهنگی برای تشکیل شورای ملی ایران بهترین کوشش خود را برای ثبت ایمیل ها و پاسخ های شما انجام می دهد و کوشش می کند مشخصات شما را به سرعت هرچه تمام تر در لیست نامزدهای انتخابات برای شرکت در مجمع موسس شورای ملی ایران منتشر نماید. چنانچه به هر دلیلی فرم درخواستی نامزدی شما برای
شرکت در این انتخابات به دست کمیته نرسد و یا مورد تایید کمیسیون ناظرین قرار نگیرد و یا به هر دلیلی مشکلی برای رسیدگی به درخواست شما پیش آید، کمیته هیچگونه مسئولیتی را پذیرا نیست.
۳. اگر به هر دلیلی شما این ایمیل را به اشتباه دریافت کرده اید و یا امضا کننده فراخوان ملی نبوده اید، از شمادرخواست می کنیم این ایمیل دریافت شده را از سیستم خود پاک کرده و با ارسال یک ایمیل به آدرس unregister@farakhanmeli.orgارسال نمایید. دراینصورت می توانید درخواست حذف داده های خود را از فراخوان ملی بنمایید.
۴. تارنمای فراخوان ملی برای حفاظت از داده ها و اطلاعات شما از یک نرم افزار امنیتی در سرور استفاده می نماید. تمام اطلاعات وارده شما را کد کرده تا احتمال دزدی و یا دسترسی به آنها کم شود. همچنین ما از روند امنیتی خواسته شده در قانون حفاظت از داده هاData Protection Act پیروی می کنیم تا از دسترسی افراد غیر مجاز به این اطلاعات جلوگیری نماییم. در صورت انصراف برای حذف کلیه اطلاعات و مشخصات خود به ایمیل unregister@farakhanmeli.orgارسال نمایید.
۵. توجه: به دلیل مراتب حساس امنیتی برای هم میهنان داخل کشور، کمیته موقت هماهنگی قادر به ارسال مشخصات ثبت شدگان به هیچ فردی نمی باشد. امید است که شما به این مهم توجه داشته باشید و درخواست ارسال مشخصات شخصی را از این کمیته نداشته باشید.
۶. تمام تماس های مورد نیاز با این کمیته و برگزار کنندگان مجمع فقط از طریق ایمیل ثبت شده شما در تارنمای فراخوان ملی می باشد. چناچه ایمیلی دیگر از ایمیل ثبت شده شما در تارنمای فراخوان ملی دریافت نماییم به آن پاسخ نمی
دهیم.
۷. تارنمای فراخوان ملی اطلاعات دریافت شده از شما را محفوظ نگهداشته وبه سازمان یا فرد سوم در میان نمی گذارد.
                                                   PRIVACY POLICY