۱۳۹۱ تیر ۱۸, یکشنبه

دایره افترازنان، به رضا پهلوی با ورود کیهان شریعتمداری به جمع "فوکوسیها" تکمیل شد



وقتی کیهان حسین شریعتمداری دلش برای "اپوزوسیون" می سوزد واز "جفای" رضا پهلوی در "حق" اپوزسیون" می نالد


برتولت برشت زمانی ، خود را نفرین کرد ، وقتی که متوجه شد ، ارتجاعی ترین  نیروها ،تشویقش می کنند و برایش دست می زنند ؛ برشت  بسیار ناراحت شد و به خود نهیب زد که" پیرخرفت دوباره چه کرده ای که دشمنان مردم برایت هورا می کشند"


در پایین متن جریده کیهان همراه  با این مقدمه  کوتاه و ironic درج گردیده است
خورشید آن پشت نمی ماند
شاید که تفزقه افکنان و پهلوی ستیزان، همسویی  امیال سیاسی جنایتکارتریتها ی حکومت اسلامی را ، با هوا و هوسهای خود ، مقایسه کنند و از خود سوال کنند ؛ که چگونه است بازجوها و شکنجه گران اوین برایشان دست می زنند.؟
اگر به متن دروغ نامه کیهان بنگرید می بینید که؛ برادر حسین ناراحتن ، که رضا پهلوی دو چهره اند و بویی از راستگویی و صداقت نبرده است. این برادر که شغل شریقشون در اوین ، بازجوییست و شکنجه کردن ،  گاهگاهی هم دست به قلم می برند و مثلن اندر باب عدم صداقت افراد قلم می زنند.
شما می دانید که ما در کشورمان هر چه دولتمرد و مسئول داریم جزء به راستی سخن نمی گویند همین ریس جمهور محبوب کجا دروع گفتند ؟ اصلن او از هاله نور در سازمان ملل صحبتی کرد؟ نه ، یا رهبر عظما وقتی می گویند ما بهترین دموکراسی جهان را در ایران داریم خوب دروغ که نمی گن راست می گن دیگه ، یا  زندانی سیاسی نداریم آیا دروغه ؟ آیا تاجزاده سیاسیه ؟ آیا بروحردی را زندانی عقیدتی می گویند ؟ معلومه نه ،  تازه اون دهها هزار اعدامی اونها چی اونها سیاسی بودنذ ؟ نه ، همه جاسوس صهیونیزم بودند وهستند ، جاسوس که سیاسی نمی شه آقا ؟ آقا هر چه می نویسند همش تهمته به ولاهه .
این رضا پهلوی می ره با این کافرا به انگلیسی صحبت می کنه و چون ایرانیا انگلیسی  نمی فهمند .این آقا هرچه دلش می خواد می گه  مثل دولتمردان اسلامی ما نیست  که وقتی  با آمریکاییها صجبت می کنیم همه می فهمند چون به زبان خودمان هر چه بخوایم می گیم تازه در اون رسوایی مک فارلین هم این ممد منتظری بود که دروغ گفت  خوب به سزای اعمالش هم رسید.اصلن نه قرانی به ما دادند ونه کیکی ،هر چی هم در رابطه با نیکاراگوئه و دادن اسلحه آمریکایی بود همش دروغ بود.

این رضا پهلوی فکر می کرد این دفعه هم می تونه خارجی گپ بزنه و اپوزوسیون نفهمه ، این بار ولی اپوزسیون هشیار بود همین برادر ممد لنین که اسم مستعارش امینی هست ، این بار هوشیاری زیادی به خرج داد . آقا او این بار و بر خلاف گذشته که اپوزوسیون خواب بود ، به تنهایی تونست ، این توطئه را  کشف کنه و درآره  ،  که این رضا پهلوی رفته اونجا چی گفته و با اون روزنامه فوکوس بعد از کلی صغرا  کبرا چیدن ،در گوش اون روسپی که می گن خبر نگاره چی رد وبدل کردن ؟ خبرنگار نیستن اینها که .اینا باید بیان اوین کمی در موسسه کیهانی اوین زیر دست برادر حسین درس خبرنگاری وتوابی یاد بگیرن ، تا گول این طاغوتیها را نخورن ، اصلن می خوام بگم ، مگر زن می تونه خبر نگار بشه ؟  امام (گ) (ه) یک باربه پدر همین رضا پهلوی ،  فرمودند ؛ که زن بیاد تو هر اداره ای اونجا را به فساد می کشونه ، این خبرنگاره ، مصداق همان فرموده حضرت امام (گ) (ه) است .خلاصه عرضم حضورمبارکتون اینه که ، این پسر شاه  در گوش آون خانوم یواشکی گفته ، من می خوام شاه  بشم . قبل از اینکه اینو بگه به چپ وراستش هم  نگاه کرده تا کسی اون طرفها نباشه ، وبشنوه ، اینها می خواستن همه چیزو از مردم مخفی کنند  آخه  می دونی من میخوام شاه بشم یعتی چه ؟ نمی دونید دیگه ،اگر ذره ای از هوش و ذکاوت این سید مجتبی ما برخوردار بودید ، پی می بردید که با  اون حرفش می خواد چه بلایی سر ما بیاره ، سید مجتبی خامنه ای را نمی گم بابا ، شما دیگه کی هستین ، سید مجتبی واحدی را می گم . رضا پهلوی با همین جمله ای که ، گقته می خواد (شاه بشه) یعنی ایران را بدبخت کرده.این می خواد نظام اسلامی ما را اول سرنگون کنه بعد می خواد سراغ روسها بره و در روسیه از بین دهها ژنرال روسی یکی را که لیاخوف نام داره انتخاب کنه بعد قشون رزمی و موشک انداز اتمی را به سوی ایران راه بندازه وبیان تا قزوین اونجا مستقر بشن.این آقا بعد می خواد انتخابات راه بندازه ودر تهران نماینده های ملت را راهی اون مجلس کذا کنه بعد.مجلس رو که نشکیل دادند ونماینده ها را جمع کردند ،  می خواد مدتی ساکت بشه  و در این بین سری هم به واحد توپخانه اتمی روسها در قزوین بزنه  تا ببینه همه چیز آماده هست یا نه ؟ ، بعد آبها که از آسیاب افتاد یهو درعصر یک روز زمستانی مجلس را به توپهای اتمی ببنده. تازه در مجلسی که ممد لنین  رییس هست و سید مجتبا هم معاونشه ، تمام این پیشبینی ها را ممد  لنین نوشته  و به سید مجتبا هم داده  او هم یک کپی ازش گرفته و به اسم خودش پخش کرده ، این سید ما همیشه نقش معاونی ومشاوری را دوست داره مهم براش معاونیست اگر اون نبود یکی دیگه پیدا می کنه. فعلن پاانداز مملیه ،  خوب حالا شما فکر کنید این روسهای بی ناموس که فعلن مقام عضما ناموسشونه با اون توپهای اتمی از قزوین ، مجلس را بزنن ، دیگه چی می مونه از این ممد ما ، اصلن از تهران چی می مونه  ؟ به امام هیچی نمی مونه ، حالا فهمیدی چرا گفتم این رضا پهلوی نقشه داره وخدا به همه ما رحم کرد که این ممد ما تونست ایران رو نجات بده خداوندا ،بارلاها این اپوزسیون امام ساخته ما را از گزند دشمنانی مثل رضا پهلوی حفظ بفرما ، ای پروردگار ،ممد ما مجتبای ما را در پناه خودت حفظ کن تا بتوانند این اپوزوسیون ما را حفظ کنند.

 متن خبر کیهان :
ا ف رضا پهلوی و افشاگری­های جدید اپوزیسیون علیه وی 
رضا پهلوی آدم دو چهره ای است که وقتی با رسانه های فارسی زبان مصاحبه می کند ژست تواضع می گیرد اما آن روی واقعی خود را در مصاحبه با نشریه فوکوس نشان داد.
پایگاه اینترنتی موسوم به آزادگی که به عنوان یکی از ترمینال های اپوزیسیون در خارج از کشور فعالیت می کند، ضمن انتشار تحلیل فوق تصریح کرد: شاید او فکر نمی کرد گفته هایش در مصاحبه با یک نشریه آلمانی زبان در میان فارسی زبانان منتشر شود. او در مصاحبه با رسانه های فارسی زبان اپوزیسیون، خود را یک ایرانی ساده جمهوری خواه و مخالف حمله نظامی به ایران نشان می دهد و هرگز آرزوی تاج گذاری نمی کند اما حالا معلوم شده که در مصاحبه با فوکوس خود را شاه ایران و در عین حال حامی حمله خارجی به ایران می داند. او تاج گذاری را نهایت آرزوی خود عنوان می کند و در حالی که در محافل ایرانی اپوزیسیون خود را بسیار فروتن نشان می دهد و می داد، ناگهان وقتی خود را با رسانه خارجی تنها می بیند، فروتنی را به کناری می نهد و با نهایت غرور و خود شیفتگی، خود را شاه و تنها سیاستمدار توانا می خواند.............
....از سوی دیگر پایگاه اینترنتی ایران گلوبال (وابسته به طیف دیگری از عناصر ضد انقلاب فراری) با اشاره به آبروریزی رضا پهلوی نوشت: احتمالا وی تصور نمی کرده که این مصاحبه بازتابی در فضای رسانه ای فارسی زبان داشته باشد و بنابراین هر چه دل تنگش خواسته بر زبان آورده آن چنان که صراحتی که در این مصاحبه به چشم می خورد در کمتر مصاحبه ای از رضا پهلوی می توان سراغ گرفت. اما از بد حادثه یک وبسایت فارسی زبان این مصاحبه را ترجمه کرده است. او در این مصاحبه خود را پادشاه قانونی ایران می داند و از حمله به ایران دفاع می کند.
ایران گلوبال تصریح می کند: شایسته است آقای رضا پهلوی و مشاورانش به جای این که منتقدان خویش را آماج آتشبار و ناسزاگویی سازمان یافته سازند، به خود بیاندیشند و بگویند که ایشان، سخنان نادرستی را به زبان رانده و شاید در تب و تاب سیاست و بلغمی شدن سودای فرمانروایی، حرف هایی زده که اینک از گفتن آن ها پشیمان است. بگذریم که ایشان حرف دلشان را زده و به آن چه گفته اند، باور دارند.
 .فرید.










 http://www.khabaronline.ir/detail/224843/politics/parties