۱۳۹۳ اردیبهشت ۱۷, چهارشنبه

20 سال وقت ، ملیاردها دلار هزینه و ورشکستگی کشور فقط برای تولید چند گرم اورانیوم ؟

آقای خامنه ای اگر بمب اتم نمی خواهید چرا مثل ژاپن ، آلمان و.....دهها کشور دیگر سیستم هسته ای  خود را شفاف نمی کنید ؟
 چرا در کشور کسی اجازه ندارد وارد بحث مسائل هسته ای شود؟ 
چرا هر دو جناح اصلاحطلب و اصول گرا در رابطه با مسائل هسته ای خود را سانسور می کنند ؟ 
چرا به کشور ملیاردها دلار هزینه وارد ساختید ولی به کارشناسان جهانی اجازه بررسی سیستم هسته ای را نمی دهید و هر روز فیلمی بازی می کنید ؟

مگر نمی گویید که به شما تهمت می زنند و شما در فکر بمب اتمی نیستید ، چرا 20 سال است صدها ملیارد دلار به کشور ضربه زدید ؟ و چندین سایت مخفی زیرزمینی ساختید ؟
چرا تا زمانی که تحریمهای جهانی  شما را به بن بست نرسانده بود و ملیاردهای نفتی را بلوکه نکرده بود ، شما با احمدینژاد نزدیک بودید و آن را اعلان کردید و جنایت 88 را به وجود آوردید و برای ملیجک خود حاضر شدید هزاران انسان را اعدام ، شکنجه و زندانی کنید  ولی به محض قطع شدن ملیاردهای نفتی (تخریم بانکی )  سریع احمدینژاد ، جلیلی و نیروهای نزدیک به خود را کنار زدید و سریع رفتید سراغ رفسنجانی و روحانی ؟

و سوالی از آقای روحانی
شما فکر کردید خیلی زرنگ تر از 8 سال دولت رفسنجانی و 8 سال دولت خاتمی و دو سال آخر دولت احمدینژاد هستید و فرقی با آنها دارید ؟
تمام اینها هم  در ظاهر می خواستند با غرب وارد تغامل شوند و حکومت را متعارف سازند ولی دیدیم که خامنه ای تمام اینها را در پایان بی آبرو ساخت و سپاه توانست تمام آن توهمهای اصلاحطلبان را نقش بر آب کند 
چرا که خامنه ای و سران سپاه بمب اتم می خواهند و برایشان فرقی نمی کند  چه کسی کارگزار باشد ،  روحانی و خاتمی یاشند یا احمدینژاد و رفسنجانی  ؟