۱۳۹۲ فروردین ۲۴, شنبه

کیهان تهران ، ناخواسته اسرار پشت پرده سیستم جمع آوری "امت ملیونی"ئر تظاهرات های جمهوری اسلامی رالوداد

  عدو شود سبب خیر
 موضوع از این قرار است که گویا باند احمدینژاد واقغن تصمیم دارد با تمام نیرو وارد این بازی مضحک انتخابات ولی برای او سرنوشت ساز گردد
در این رابطه می خواهند در استادیوم آزادی تظاهراتی بر پا سازند و برای این کار دارند از همان مکانیزم استفاده می کنند که در این 34 سال رژیم از آن به عنوان چماقی بر علیه مردم استفاده کرده و می کند
برای خامنه ای و یاوه گویی هایش هم از همین سیسنم استفاده کرده و می کنند
این مکانیزم را در گذشته افشا کرده اند ولی اینکه حالا نزاع گرگان ولایت  باعث شود این تنها ممر عوامفریبی های 34 جمهوری اسلامی را خودشان افشا کنند کمی دور از انتظار بود
در این نوشته ،کیهان شریعتمداری ناخواسته وبرای افشای احمدی نژاد توضیخ می دهد که در تظاهراتهای گوناگون و برای مراسم مختلف این امت ملیونی همیشه در صحنه نبودند و نیستند که به مانند سیل خروشان به خیابانها سرازیر می شوند ، بلکه سیستمیست که با صرف هزیته های ملیاردی دقیقن از پرسنل و کلرمندان دولتی سوءاستفاده می کنند وآنها را وارد خیابانها می کرده اند و می کند
احمدینژاد هم حالا می خواهد از همان مکانیزم آماده برای تبلیغات خود و باندش استفاده کند و در اینجاست که جیغ بنفش باند مقابل به هوا برخواسته است  ، که آهایی مردم اینها می خواهند از بیتالمال برای خود هزینه کنند . احمدینژاد خاتمی نیست و برایش هم نظامش مهم نیست تا برای حفظ آن بی آبرو شود و به مانند زائده ای بیرون پرتش کنند و سالها بر سرش زنند و او اهم ربانا طاعتا گوید . احمدینژاد ولی  دقیقن درس دنائت و رزالت را از رهبرش آموخته است و به مانند رفسنجانی معتقد است " دیگی که برای او نجوشد بگذار سر سگ در آن باشد" و
با هم این افشاگری را مطالعه کنیم

سوءاستفاده اجباري از كارمندان به عنوان سياهي لشكر انتخاباتي ؛ خبر ويژه

سازمان ميراث فرهنگي با اختصاص بودجه هنگفت از بيت المال و با استفاده ازكاركنان دستگاه هاي مختلف، ميتينگي را در استاديوم صد هزار نفري آزادي برگزار مي كند.
به گزارش رجانيوز، طبق برنامه ريزي رئيس سازمان ميراث فرهنگي، اين ميتينگ در روز پنجشنبه 29/1/92 با حضور بيش از يكصد هزار نفر از اعضاي سازمان ها و دستگاه هاي مختلف سراسر كشور تحت عنوان جشن و مراسم تقدير از دست اندركاران سفرهاي نوروزي برگزار خواهد شد. انتخاب پوشش تقدير از برگزاركنندگان سفرهاي نوروزي در حالي است كه براساس برنامه ريزي هاي انجام شده، قرار است كه ازكانديداي انتخاباتي جريان انحرافي نيز با وجود اينكه مسئوليت كنوني او هيچ ارتباطي به اين همايش ندارد، رونمايي شود!
رجانيوز كه سالها از دولت حمايت مي كرد و پس از عملكرد حلقه انحرافي، به صف منتقدان پيوسته مي افزايد: كليه هزينه هاي مربوط به ساخت جايگاه، نور، صدا، تصويربرداري، دعوت از هنرمندان، موسيقي، مجري، قاري، تبليغات محيطي، چاپ كارت هاي دعوت و هزينه هاي مرتبط از محل يكي از مراكز وابسته به سازمان ميراث تأمين شده كه حدود بيش از 800 ميليون تومان برآورد شده است.
از سوي ديگر براي پر كردن ورزشگاه بزرگ آزادي، براي تمام استان ها و سازمان ها سهميه مشخص شده است تا با حضور پرسنل و مرتبطين خود استاديوم آزادي را پر كنند كه از جمله مي توان به سهميه هاي اختصاصي زير اشاره كرد؛ هلال احمر 30 هزار نفر، سازمان ميراث فرهنگي 20 هزار نفر، سازمان حمل و نقل و راهداري 10هزار نفر، وزارت كشور(فرمانداران، بخشداران، شهرداران و...) 10 هزار نفر، آموزش و پرورش (دانش آموزان و كادر استان هاي تهران، البرز، قزوين، قم و...) 10 هزار نفر، بخش خصوصي و گردشگري 10 هزار نفر و... پرسنل سازمان ميراث فرهنگي هم براي حضور در مراسم به همراه خانواده هاي خود (حداكثر تا 10نفر) توجيه شده اند.
همچنين گفته مي شود در پي هماهنگي با وزير ارتباطات مقرر شده است كه شركت رايتل وابسته به سازمان تأمين اجتماعي، مسئوليت پذيرايي (بسته هاي پذيرايي و ناهار روز مراسم) را به سبك هواپيمايي و توسط كترينگ هواپيمايي ماهان تهيه و آماده و در ميان مدعوين توزيع كند كه براي اين كار هزينه هر نفر 40 هزارتومان برآورد شده است.
سازمان ميراث فرهنگي مبالغي را تحت عنوان هزينه هاي سفر نوروزي به استان ها به منظور هزينه حمل و نقل و پذيرايي بين راهي مدعوين اختصاص داده است كه جمعاً حدود 6 ميليارد تومان تخمين زده مي شود.
اين گزارش حاكي است: برخي از مدعوين مراسم روز 29 فروردين از نحوه جمع آوري ليست افراد و حضور در مراسم و فيلم و عكس برداري و... ابراز نگراني كرده و احتمال مي دهند كه پس از سپري شدن اين مقطع، در آينده با مشكلات جدي مواجه شوند، بنابراين تمايل چنداني براي حضور در مراسم ندارند. برخي از مدعوين نيز از نحوه هزينه كردها و مخارج اين مراسم كه منشأ آن نامشخص و شبهه ناك است ابراز نگراني كرده و عقيده دارند حضور در اين مراسم صحيح نيست.
انتظار مردم از دستگاه هاي قضايي و اطلاعاتي كشور آن است كه در شرايط اقتصادي حساس كنوني و در حالي كه اقشار كم درآمد با شرايط معيشتي سختي دست به گريبانند، اجازه ندهند چند ميليارد تومان از كيسه بيت المال براي تبليغات انتخاباتي حلقه انحرافي هزينه شود.
گفتني است كه از دستگاه هاي قضايي و اطلاعاتي كشور پذيرفته نيست كه بعد از وقوع واقعه و اتلاف ميلياردها تومان از بيت المال فقط در حد گزارش ماجرا بسنده كنند.

.