۱۳۹۲ اردیبهشت ۲۱, شنبه

4 نامزد اصلی "ریاست جمهوری" ایران ، در لیست ترور میکونوس و اینترپل

این ترور ناجوانمردانه در دوران ریاست جمهوری رفسنجانی و با وزارت کشوری فلاحیان انجام گرفت 
موضوع از این قرار است که در  برلین پایتخت آلمان رستورانی ابرانی وجود داشت ، که به درست با نادرست ، محلی شده بود  برای ملاقات ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی ، نام یونانی این رستوران با صاحب ایرانی آن میکونوس بود و از آنجایی که رهبران وقت حزب دموکرات کردستان در این رستوران به وسیله تروریستهای اعزامی ، جمهوری اسلامی به فتل رسیدند ، نام میکونوس معروف شد
حتا پرورنده این ترور نیز میکونوس نام گرفت ، همانطور که در زیر توضیح داده شده است ، هاشمی رفسنجانی ،علی فلاحیان،  علی اکبر ولایتی و محسن رضایی 4 کاندید انتصابات ریاست جمهوری ولی فقیه اسمشان چزو متهمین این دادگاه شناخته شده اند . اسامی و کل مشخصات این 4 موجود در اینترپل هم حفظ شده است و به محض خروح از ایران دستگیر خواهند شد. بی حهت نیست  که از آن تاریخ تا کنون هیچیک از 4 نفر، از کشور خارج نشده اند ، علاوه براین ،  رییس جمهور اسلامی وقت که از سال 1357 همه جا با نام رقسنحانی معرفی شده بود ، بعد از این ترور ،  ناگهان به هاشمی (قسمت دوم نام فامیلش) تغییر یافت
اگر یکی از این 4 نفر را خامنه ای به خاطر مشگلات درون حکومتی پیروز این شعبده بازی گرداند ؛ چگونه می خواهند به عنوان 
تبهکاران بین المللی با آمریکا و غرب وارد تعاملات دیپلملتیک شوند ؟ والله و اعلم

افراد شاخصی که بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه میکونوس آمرین این ترور تشخیص داده شدند و به جهانیان معرفی گردیدند را مروری دوباره می کنیم




http://condemnedvoice.wordpress.com/2013/03/27/%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B1%D9%88%D8%B1-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%88%D9%86%D9%88%D8%B3-%DA%86%D9%87-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D8%9F/


1-     علی خامنه ای
علی خامنه ای در زمان وقوع ترور میکونوس در حال سپری کردن سالهای اولیه ی رهبری خویش بوده است. در قانون اساسی جمهوری اسلامی، رهبر حکومت، فرماندهی کل قوا را بر عهده دارد. دادگاه میکونوس او را به عنوان یکی از افرادی که دستور این ترور را صادر کرده اند محکوم کرد. گفتنیست علی خامنه ای مسئول اول کمیته ای فوق سری در جمهوری اسلامی بوه است که جزییات بیشتر آن را در همین مقاله با هم مرور خواهیم کرد. به غیر از ترور میکنوس بسیاری از پروژه های آشکار و پنهان در جمهوری اسلامی در دوران زمامداری این شخص بوقوع پیوسته است.
2-     اکبر هاشمی رفسنجانی
اکبر هاشمی رفسنجانی رئيس جمهور وقت که برای مدت زیادی از او به عنوان صحنه گردان اصلی و پشت پرده ی نظام جمهوری اسلامی یاد می شد. او سرانجام در اواخر دور دوم ریاست جمهوری توسط دادگاه میکونوس (پس از علی خامنه ای) به عنوان یکی از اعضای دایم کمیته ی امور ویژه و شخص رده دومی که فرمان اجرای  عملیات ترور میکونوس را داده است شناسایی و محکوم شد. هاشمی رفسنجانی هم اکنون رییس مجلس تشخیص مصلحت جمهوری اسلامی می باشد.
3-     علی فلاحیان
علی فلاحيان وزير اطلاعات جمهوری اسلامی و یکی از اعضای دایمی کمیته ی امور ویژه در زمان وقوع این ترور سازمانیافته و دولتی بوده است. او وزیر اطلاعات در کابینه ی هاشمی رفسنجانی بود. علی فلاحیان به دلیل «طراحی» ترور میکونوس در دادگاه آلمان مجرم شناخته شد و در غیاب او حکمش صادر گردید. او هم اکنون نماینده ی مجلس خبرگان رهبری است. طراح ترور میکونوس نامزدی خویش را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 اعلام کرده است.
4-     عبدالرحمان بنی هاشمی
در جریان ترور میکونوس، علی فلاحیان به عبدالرحمن بنی هاشمی مسئولیت فرماندهی تیم اعضامی ترور را می دهد. عبدالرحمن بنی هاشمی شخصی است که بهمراه یک لبنانی دیگر وارد رستوران می شود و هدفهای مورد نظر را به رگبار می بندد. شخص لبنانی پس از پایان رگبار مسلسل با شلیک تیر خلاص به هر یک از قربانیان از قتل آنها اطمینان حاصل کرده و هر دو با هم به سمت ماشین فرار می گریزند. گفتنیست که عبدالرحمن بنی هاشمی بلافاصله پس از انجام ترور از آلمان گریخته و از طریق کشوری ثالث به ایران باز می گردد.
5-     محمد هادی هادوی مقدم
محمد هادی هادوی مقدم جاسوس اعزامی وزارت اطلاعات ایران برای جمع آوری اطلاعات در خصوص گروهای کرد مخالف جمهوری اسلامی و رهبران حزب دموکرات کردستان ایران بوده است. وی یک سال قبل از ترور میکونوس در سال 1991 میلادی به آلمان سفر کرده و پس از جمع آوری اطلاعات در خصوص گروههای مخالف ایرانی در آن کشور گزارش کار خود را به علی فلاحیان می رساند. علی فلاحیان بلافاصله این اطلاعات را در اختیار کمیته ی امور ویژه قرار می دهد.
6-     علی اکبر ولایتی
علی اکبر ولایتی وزیر امور خارجه ی جمهوری اسلامی در زمان ترور میکونوس و یکی از اعضای ثابت کمیته ی امور ویژه بوده است.نقش وی در هماهنگی امور خارجه بمنظور تسهیل انجام این عملیات توسط تیم ترور قابل ارزیابی است.
وی هم اکنون مشاور بین‌الملل سید علی خامنه ای می باشد. این شخص که تحت تعقیب پلیس اینترپل قرار دارد یکی از نامزدهای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری سال 92 می باشد.
7-     محسن رضایی
محسن رضائی میرقائد به عنوان فرمانده سپاه پاسداران جمهوری اسلامی یکی از اعضای ثابت کمیته ی امور ویژه بوده که در جریان عملیات های این کمیته قرار داشته است. او در دادگاه میکونوس محکوم شد و تحت تعقیب پلیس اینترپل قرار دارد. او هم اکنون دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جمهوری اسلامی می باشد. پس از انتخابات سال 88 و طی مواضع دوگانه ای که وی نسبت به تقلب انتخاباتی اتخاذ کرد، مردم نام «محسن بی ناموس» را برای وی برگزیدند. وی کاندیداتوری خود را برای انتخابات ریاست جمهوری سال 92 نیز اعلام کرده است.
8-     حسین موسویان
امیر حسین موسویان در دولت هاشمی رفسنجانی سفیر ایران در آلمان بود. این سفارتخانه در زمان وقوع این ترور نقش یک لانه ی جاسوسی را داشته است. وی هم‌اکنون در دانشگاه پرینستون آمریکا به عنوان «پژوهشگر» فعالیت می‌کند. وی در آمریکا تلاش دارد تا رسانه ها و دولتمردان آمریکایی را به سازش با جمهوری اسلامی و پیشبرد منافع هسته ای جمهوری اسلامی تشویق کند. در همین راستا، یکی از کارهای عجیب وی در ماه های اخیر مصاحبه ی انگلیسی وی با شبکه ی فارسی زبان صدای آمریکا بود!
9-     محمد ری شهری
محمد محمدی ری شهری وزیر اطلاعات سابق که یکی از اعضای ثابت کمیته ی امور ویژه بوده است. او این روزها تولیت «اماکن مقدسه» در شهر ری را برعهده دارد. گفتنیست نام وی به عنوان وزیر اطلاعات در لیست افراد شاخصی که در زمان کشتار 67 بر مسند قدرت بوده اند نیز به چشم می خورد.
10- رضا سیف الهی
رضا سیف الهی فرمانده حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی و یکی از اعضای دایمی کمیته ی امور ویژه بوده است. وی جزء گروه دانشجویان مسلمان پیرو «خط امام» بوده است. سیف‌الهی در دوم مهرماه 1371 با حکم علی خامنه ای به سمت فرماندهی نیروی انتظامی منصوب شد. وی در حال حاضر به عنوان معاون هماهنگ کننده مجمع تشخیص مصلحت نظام مشغول فعالیت است.
11- ابوالقاسم خزعلی
ابوالقاسم خزعلی در زمان ترور میکونوس عضو شورای نگهبان و یکی از اعضای ثابت کمیته ی امور ویژه بوده است. وی پدر مهدی خزعلی است. از تدوین کنندگان قانون اساسی جمهوری اسلامی، عضو سابق شورای نگهبان برای 20 سال، عضو مجلس خبرگان رهبری از ابتدا تاکنون و مسئول بنیاد غدیر می باشد.
12- کاظم دارابی
کاظم دارابی مسئول هماهنگ کننده ی عملیات ترور میکونوس و ارایه دهنده ی خدمات لجستیک به تیم ترور در آلمان بوده است. گفته می شود وی همچنین مسئول هماهنگی با حزب الله لبنان برای بکار گیری چهار لبنانی عامل در ترور میکونوس نیز بوده است. وی در آلمان دستگیر شد و پس از گذشت پانزده سال شامل عفو گشت، آزاد شد و به ایران بازگشت.
  •         کمیته ی امور ویژه
کمیته ی امور ویژه کمیته ای است که پس از مرگ روح الله خمینی به منظور اتخاذ تصمیم در مورد امور پر اهمیت در جمهوری اسلامی تاسیس شد. در قانون اساسی جمهوری اسلامی چنین کمیته ای وجود خارجی ندارد. این کمیته یکی از  کمیته های طبقه بندی شده ی اطلاعاتی است که ماورای مجلس و دیگر نهادها فعالیت داشته و مستقیما زیر نظر رهبر جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند. در زمان ترور میکونس، اعضای دایمی کمیته شامل اکبر هاشمی رفسنجانی (رییس جمهور وقت،) علی فلاحیان (وزیر اطلاعات وقت،) علی اکبر ولایتی (وزیر امور خارجه وقت،) محمد ری شهری (وزیر اطلاعات سابق،) محسن رضایی (فرمانده وقت سپاه پاسداران،) رضا سیف اللهی (فرماندهی وقت حفاظت اطلاعات نیروی انتظامی) و ابولقاسم خزعلی (عضو شورای نگهبان) بوده اند.
تمامی اعضای کمیته ی امور ویژه به همراه عاملان ترور میکونس در دادگاهی که در همین ارتباط و به مدت سه سال و نیم در آلمان برگزار شد، محکوم شده و حکم قضایی برای آنان صادر شد. بر اساس حکم صادره از سوی دادگاه میکونس، بسیاری از افرادی که نامشان در لیست فوق آمده است همچنان تحت تعقیب پلیس بین الملل قرار دارند و به محض خروج از کشور می بایست دستگیر شوند.
ترور میکونس یکی از مجموعه سری ترور های جمهوری اسلامی در خارج از کشور است که با توجه به پیگیری شجاعانه ی یکی از قضات آلمانی افشا شد. گفتنی است که فریدتهوف کوبش، قاضی دادگاه، در طول انجام امور مربوط به محاکمه تهدید به مرگ شده بود.
پس از جریان ترور میکونس و محکومیت سران جمهوری اسلامی، روابط میان نظام جمهوری اسلامی و کشور های اروپایی در بحران شدیدی قرار گرفت. این بحران تا زمان به روی کار آمدن خاتمی در سال 1376 باقی ماند. همراه با به روی کار آمدن محمد خاتمی، جمهوری اسلامی توانست تا با فرار از بحران، مجددا با کشورهای اروپایی ارتباط برقرار کند.
بزرگترین کار سید محمد خاتمی در این ماجرا سرپوش نهادن بر یک فاجعه تروریستی و آرایش دوباره ی نظام جمهوری اسلامی نزد دول خارجی بود. 

جوان گرایی در ولایت : رفسنجانی(رئیس جنهور) 80 سال رهبرش 82 سال