۱۳۹۱ دی ۲۰, چهارشنبه

احمدینژاد مهره "رضا پهلوی" در حکومت

این ایده یا "تفکر" به مغز جن هم نمی رسد ، که فردی یهو خواب نما شود  و بیاید ، احمدینژاد را دستنشانده رضا پهلوی معرفی کند
وقتی چشمم به این مطالب خورد ، ابتدا فکر کردم که شاید طبق معمول ، هجوگویی دگر به این بازار مکاره وارد شده است و خواسته دوباره با تمسخر و اراجیف گویی معمولشان ، آقای رضا پهلوی را تخریب نماید ولی وقتی تراوش فکری این نویسنده را تا آخر دنبال کردم متوجه اشتباهم شدم
ما در این 33 سال به خوبی تجربه کردیم که بسیاری از یاران خامنه ای  و خمینی ، مخالفان و معترضان حکومتی را به غرب و اسراییل وابسته کرده و می کنند. و در این ارتباط بسیار اراجیف از این جفاکاران سیاسی و دینی شندیده ایم ، ولی این دروغ   واقعن رو دست تمام دروغها و تهمتهای  سی و سه ساله سران جمهوری اسلامی ، بلند شد .
 ما  کم کم به این نتیجه می رسیم که جمهوری اسلامی دروغگویانی را تربیت کرده است که گوبلز وزیر تبلیغات هیتلر را که به عنوان رذلترین دروغ گوی جهان معرفی شده است  ، باید برای این جماعت لنگ اندازد
در زیر شما را به مطالعه این دروغ قرن دعوت می کنم


در اولین مبحث این وبلاگ به خطری که ماهیت انقلاب اسلامی و خون شهدایی که برای این انقلاب رفته است را تشریح میکنم و میخواهم چشم همه کسانی که در این انقلاب نقشی داشتند نسبت به خطر بازگشت نظام ستم شاهی آگاه کنم.
همانطور که میدانیم محمود احمدی نژاد سال 1384 به ریاست جمهوری در ایران رسید. متاسفانه همه ما مردم انقلابی و متعهد و حتی رهبر فرزانه انقلاب هم فریب یک بازی بزرگ سلطنت طلبان را خوردیم که با گذاشتن مهره خود به نام محمود احمدی نژاد در بالاترین مقام اجرایی کشور و کارهایی که اون انجام داد و به پای انقلاب اسلامی نوشت باعث شد مردم در این 4 سال به ولیعهد سلطنت طلبان یعنی رضا پهلوی نزدیک شوند.
وقتی به فضای مجازی سر میزنیم میبینیم که میزان محبوبیت این فرد خاص بسیار در حال افزایش هست .مثلا فیس بوک رضا پهلوی که تا چندی پیش 2 یا 3 هزار لایک نداشت الان بالغ بر 120 هزار لایک دارد.سال گذشته در نظر سنجی رادیو فردا الی رقم شرکت چهره های متعهد و انقلابی همچون آیت الله خامنه ، میرحسین موسوی ، محمد خاتمی ، مهدی کروبی این رضا پهلوی بود که با رای مردم به عنوان مهم ترین شخصیت سال انتخاب میشود.
رضا پهلوی با استفاده از مهره خود یعنی محمود احمدی نژاد در درون حاکمیت شکاف ها و اختلاف های شدیدی به وجود آورد و همچنین باعث این شد که مردم ایران در کوچه و بازار آرزوی بازگشت وی را کنند. او به خوبی با استفاده از این مهره ذهن های مردم را شستشو داد تا جنایات شاه خائن را فراموش کنند و فقط بخاطر مزایای اقتصادی و قدرت نظامی نظام ستم شاهی دوباره خواستار بازگشت شاه شوند.
اکنون میبینید که در فیس بوک و سایتهایی مثل بالاترین و ... عکس های شاه را به اشتراک میگذارند و چقدر جوانان از این کار استقبال میکنند. همچنین رضا پهلوی با استفاده از تلوزیون های زیر نظر خود از جمله محبوب ترین تلوزیون در درون کشور یعنی من و تو و ساخت مستندهایی باعث شده است که محبوبیت این خاندان در بین مردم رواج پیدا کند.
اکنون من به عنوان یک کوچک این انقلاب تقاضا دارم تمامی کسانی که در این انقلاب دست داشتند اختلاف ها را کنار گذارند و همه در انتخاب سال 92 از ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجای حمایت کنند زیرا اگر ما به این اختلاف های خود ادامه دهیم متاسفانه رضا پهلوی با استفاده از مهره خود یعنی محمود احمدی نژاد آخرین ضربه را بر پیکره این اتقلاب وارد میکند و باعث بازگشت دوباره نظام ستم شاهی خواهد شد.