۱۳۹۳ اردیبهشت ۹, سه‌شنبه

ایران آحوندها ، فلاکت بارترین کشور جهان بعد از ونزوئلا شد ؛ آقای روحانی حقیقتا مچکریم


به یمن "رهبری داهیانه" سید علی و شیخ حسن در فلاکت جهانی هم مقام دوم را کسب کردیم

سایت حکومتی تابناک : شاخص فلاکت جهانی در سال ۲۰۱۳ نشان می‌دهد که ایران در رتبه دوم شاخص فلاکت جهانی قرار گرفته و این امر بیش از پیش نگرانی‌ها درباره افزایش تورم و فشار بر زندگی افراد را افزایش می‌دهد.

ايران از بین 90 کشور در جهان رتبه دوم شاخص فلاكت اجتماعی زا بعد از ونزودلا ،به خود اختصاص داد
کره جنوبی که در 35 سال پیش از ایران پادشاهی در بسیاری زمینه ها عقبتر بود حالا در جهان با بهترین رتبه در این لیست دارای کمترین فلاکت اجتماعی و اقتصادیست

شاخصهای فلاکت عبارتد از :

1- نرخ تورم (تورم از نظر اقتصادی به معنی افزایش سطح عمومی قیمت‌ ها در طول یک زمان مشخص است. نرخ تورم برابر است با تغییر در یک شاخص قیمت که معمولا شاخص قیمت مصرف کننده است.)
2- تعداد و درصد بیکاران
3-نرخ سود بانکی
4-تولید ناخالص ملی

می بینیم که به یمن خلافت تعدادی آخوند بی سواد و فاسد و به کمک دزدیهای ملیاردی سران حکومت که همه تجت امر رهبر بی رحم و خونریزشان انجام وظیفه می کنند ، ایران در پی سقوط شاخصهای دیگری مثل ، فساد جکومتی، اعدامها ، اعدامهای خیابانی ، بیکاری/اعتیاد، وکلا و روزنامه نگاران زندانی ، آلودگی هوای و. " مقام ولای" دیگری در لیست دراز سیاهکاریهای خویش بدست آورد .

آری ، در تحت لوای حاکمیت جمهوری اسلامی خاتمی و شرکا که خیلی این حکومت برایش ارزش دارد و آنقدر حفظ این جرثومه فساد و بیچارگی ، مهم است که در رابطه با پنجشتبه سیاه زندانیان سیاسی می گوید : " در این رابطه نمی خواهم اشاره کنم" ، کشور ما از اوج به ته دره سقوط کرد

آیا حمله بی شرمانه تعدادی مزدور به زندانیان سیاسی و ضرب و شتم وحشیانه آنها تباید محکوم می شد آیا برای این دینفروشان ، این فاجعه عاشورای واقعی نمی بایست باشد
حقیقتا خواری و ذلت دیگری برای این کشور باقی نمانده است که جمهوری اسلامی در این 34 سال به به دریافت آن نائل تگردیده باشد
......................
آمار رسانه های حکومت

سایت جمهوری اسلامی :
"این مرحله از آن جهت دشوارتر مینماید که پیش بینیهای دولتمردان درباره تعداد خانوادههای انصراف دهنده از دریافت یارانه نقدی چندان درست از آب در نیامد و درحالی که پیشبینی میشد حداكثر 40 میلیون نفر برای دریافت یارانه ثبتنام کنند، طبق آمارهای اعلام شده حدود 73 میلیون نفر خواستار دریافت یارانه نقدی شدهاند و تنها کمتر از 2.5 میلیون نفر از دریافت یارانه انصراف دادهاند درحالی که تبلیغات فراوانی برای به انصراف کشاندن شهروندان از دریافت یارانه صورت گرفت بطوری که حجم وسیع تبلیغات در پارهای از اوقات به سوژهای برای ارسال پیامكهای طنزآمیز نیز تبدیل گردید، اما این حجم تبلیغات نیز نتوانست در بر آوردن انتظار دولتمردان برای قانع کردن مردم جهت انصراف از دریافت یارانه کمکی نماید.

اینكه چرا اكثریت مردم از دریافت یارانه نقدی انصراف ندادند، دلایل متعددی میتواند داشته باشد که در این جا به برخی از عواملی که میتواند در برآورده نشدن انتظارات دولتمردان برای به انصراف کشاندن مردم از ثبتنام دخیل باشد، اشاره میشود. اما پیش از آنكه به آن دلایل اشاره کنیم لازم است نگاهی اجمالی به برخی تیترهای اخبار طی روزهای اخیر داشته باشیم:

- حدود 73 میلیون نفر برای دریافت یارانه نقدی ثبت نام کردند.

- تنها یک درصد ثبت نام کنندگان یارانه، درآمد بالای 2.5 میلیون تومان دارند.

- 40 درصد ثبت نام کنندگان، درآمد خود را زیر 600 هزار تومان اعلام کردند.

- وزیر بهداشت میگوید 50 درصد علت مرگها در ایران ناشی از سكتههای قلبی و مغزی است که سوءتغذیه و فشار خون بالا از عوامل مؤثر درآن هستند.

در کنار این تیترها، البته اخبار دیگری مانند کشف 160 پرونده تسهیلات غیرمجاز بانکی، کشف 181 پرونده اختلاس، رفع تصرف از 38 میلیون متر مربع زمین خواری، بدهی 30 هزار میلیارد تومانی بابک زنجانی بدون برجای گذاشتن رد پایی برای پیگیری و... نیز وجود دارد و مطمئن هستیم مردم از مواردی بیشتر از اینها اطلاع دارند. " پایان نقل قول


کیک کلیددار اهدایی مک فارلین همراه با یک جلد قران به خمینی در سال1367