۱۳۹۲ تیر ۱۳, پنجشنبه

آقای خاتمی ، 34 ساله صبر کردیم ، کافیست ، مصر یک سال هم صبر نکرد

خاتمی می گوید صبر کنید صبر کنید رهبر درحال ترکه

 آقای خاتمی صبر کردیم ،رهبرانت خامنه ای و خمینی هزاران انسان را در 3 ماه قتل عام کردند ، خمینی رفت و به خامنه ای سپرد ، از خامنه ای به هاشمی رسیدیم ، باز هم صبر کردیم از او به شما رسیدیم، و شما گفتید ببخشید من کاره ای نبودم ، ولی صبر خواستید و می گفتید نمی خواهید جمهوری اسلامی ضربه ای ببیتد جون برایش زحمت کشیدید و این فرزند عجیب الخلقه را بزرگ کردید ، البته این هیولای آدمخوار برای شما روحانیون معمم و مکلا سودآور بود و هست ، ولی سهم ما مردم چه بود ؟ آیاجز، کهریزک ، اعدامهای خیابانی ، دلار4000 تومانی ، گرانی و......صدها بیچاره گی و مشکل/ آقای بنیادگرای اسلامی و طرفدار حکومت دینی آقای خاتمی ، شما سالها حکومت کردید و همجنان از ما مردم صبر می خواهید ، شما خود به خوبی می دانید ، هیولای حکومت دینی کبوتر نمی زاید ، خود شما تجربه کردید و در حکومت بودید و هستید ، و نتیجه این شد که خود را کنار کشیدید و فرزند علیل فکر انقلابتان احمدینژاد را آوردید ، او هم مثل شما می گفت که چرا به او و دولتش وقت نمی دهند و صبر می خواست و صبر می خواهید و صبر می خواهید / آقای خاتمی ما ملت ایران به شما بیش از حد وقت داده ایم و خود بی نهایت صبر کرده ایم ، مصریان یک سال شما را تحمل نکردند و دیروز دیدید که چه یر سر رفقای ایدئولوژیکتان در مصر آوردند / یک روز حکومت شما برای مردم برار است با 10 سال حکومت مورسی است آقای خاتمی ، 34 ساله صبر کردیم ، کافیست، کاسه صبرمان لبریز است و منتظر بهانه ای هستیم تا به شما نشان دهیم آنچه که مصریان سکولار به شماها نشان دادند/ اندکی صبر سحر نزدیک است

فرید
پنج‌شنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۲

۵ نظر:

  1. عین الله خجسته باقرزاده
    برادر زن سید علی خامنه‌ای

    پاسخحذف
  2. اصلاح طلبی در جمهوری اسلامی فقط یک ماسک است و هر زمان فشار جامعه بالا میرود یا اینک اپوزوسیون برانداز و تلاشهای بین المللی بر علیه نظام قدرت میگیرنند ماسک اصلاح طلبی بر صورتها نهاده شده و از لونه هاشون بیرون میآیند.

    در این 4 سال به همین خاتمی میگفتند: چشم فتنه, حالا کی میگفت: خامنه ایی چی ها
    حالا همون خامنه ایی چی ها, روحانی رو اجازه کاندید شدن دادند و به فریبا خاتمی هم دوباره میکروفون و روزنامه تا کلی برامون روزه اصلاح طلبی بخواند.

    وضعیت مصر با ایران خیلی فرق میکنه, مرسی زورش نچربید که سران ارتش مصر رو مثل خمینی اعدام کنه, روشنفکران مصر جمهوری اسلامی رو دیده بودند و مثل روش - ان - فکران ما پشت سر خمینی به به و چه چه نکردنند و تمام قدرت را به یک پیر مردم بیسواد و نادان نداند.

    اما امروز در ایران نظام بسیار از لحاظ سیستماتیک آماده و با برنامه است, خیلی هم قدرتمنده, ثروت بیکران نفت هم در اختیارشان اما پاشنه آشیل قدرتمندی رژیم در نفاقی است که بین اپوزوسیون برانداز بوجود آورده اند وگرنه بمحضی که ما ایرانیان بجان آمده از هر گروه سیاسی و قومی و فرهنگی اگر بنشینیم پشت یک میز و با یکدیگر دست اتحاد در جهت سرنگونی و برپایی یک نظام دمکرات و منتخب مردم بدهیم شیشه عمر این رژیم در عرض یکماه شاید هم کمتر خواهد شکست. ارتش مردمی است, سرانش شاید نه اما بدنه اش مردمی شما نگاه کنید چرا پادگانها را از شهرها خارج میکنند چرا که میدانند بمحض آنکه روز موعود برسد پادگانها یک آن بدست مردم توسط همان بدنه ارتش خواهد افتاد.

    اتحاد و اتحاد تنها ره رهایی

    بابک جان

    پاسخحذف
  3. اقا تو چرا به حرف خاتمی و.... گوش می دی اگر واقعا تغییر می خوای از همین الان بفرما برو تو میدون ازادی بست بشین تا به هدفت برسی نشستی خونه پشت سیستم غر میزنی که خاتمی چرا تو حکومت رو برا من عوش نمی کنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چیز دیگه نمی خواین تعارف نکنین تو رو خدا

    پاسخحذف
  4. شما قمپوزیسیون خارج از کشور شعورتان در همین حد است. مردم مصر هیچ کاری نکردند. ارتش مصر -کودتا- کرد. در مخیلیه بیمار شما حتما کودتای نظامی = دموکراسی !!

    شرایط ایران 34 سال پیش با مصر امروز بسیار متفاوت است. ایران 34 سال پیش درگیر جنگی شد که باعث و بانی آن هیچکس به جز یک بیمار روانی و متوهم به نام صدام نیست. شخصی که به دنبال "القادسیه دوم" بود و احیای "امپراتوری عرب" را هدف خود گذاشته بود و به کویت هم حمله کرد و قصد تصرف شبه جزیره عرب را هم داشت تا بر مکه مسلط شود. شرایط جنگی بعد از انقلاب بود که باعث شد سپاه پاسداران قوت بگیرد و به بهانه شرایط فوق العاده جنگی صدای مخالف را خفه کند و ارتشی هایی هم که سرشان به تنشان می ارزید یا اعدام شدند یا از کشور رانده شدند.

    شرایط امروز مصر هم اینگونه است که رئیس جمهوری که با رای خود مردم انتخاب شد امروز با یک کودتای نظامی برکنار شد و اعضای حزبش توسط نظامیان دستگیر شدند. شخصی که مورد حمایت غرب هم بود در انتخاباتی که با آن همه به به و چه چه برگزار شد و مورد تایید مجامع بین المللی هم بود.

    توهم قمپوزیسیون خارج از کشور پایانی ندارد. در نادانی و حماقت خود خوش باشید. پول مفت پناهندگی شکم هایتان را گنده و مغزهایتان را خشک کرده.

    پاسخحذف
  5. بی عرضه کی گفته صبر کن؟

    پاسخحذف