۱۳۹۲ تیر ۱۸, سه‌شنبه

همین یک تصویر کافیست تا این کشور 100 بار کن فیبکون شود

بیاد فرشته علیزاده...یادش گرامی باد

فرشته علیزاده فعّال دانشجویی از شهدای واقعه کوی دانشگاه ۱۸ تیرسال 1378
-----------------------------------------------------------------
فرشته علیزاده فعّال دانشجویی دانشگاه الزهرا که در میان درگیری‌های پس از حمله شبه ‌نظامیان انصار حزب الله و پلیس به خوابگاه دانشجویان در کوی دانشگاه تهران در وقایع ۱۸ تیر ۱۳۷۸ ناپدید شد. 
علی اکبر موسوی خوئینی نمایندهٔ مجلس ششم ۴ سال پس از واقعه ۱۸ تیر در همایشی که در دانشگاه امیرکبیر تهران برگزار شده بود، گفت علیزاده توسط ماموران امنیتی ربوده شد و هیچ نهادی مسئولیت آن ‌را به عهده نمی‌گیرد. مادر فرشته علیزاده بر اثر فشارهای روحی سکته قلبی کرد و درگذشت.
مجموعهٔ فعالان حقوق بشر در ایران ادعا دارد ۷ نفر در واقعه حمله به کوی دانشگاه کشته شده‌اند, که تاکنون فقط هویت عزت ‌الله ابراهیم‌نژاد و فرشته علیزاده روشن شده‌است.
امیر فرشاد ابراهیمی ( یکی از رهبران انصار حزب ‌الله که از این گروه جدا و ایران را ترک کرد) پیرامون قتل وی می‌گوید که او پس از بازداشت زیر شکنجه جان سپرده و در گورستان خاوران دفن شده‌است
به جز فرشته علیزاده، سعید زینالی نیز توسط ماموران امنیتی دستگیر و ناپدید شد.


آخرین عکس از فرشته علیزاده:او را در اسارت قفس آهنین نشان میدهد.



۱۲ نظر:

  1. فتوشاپ هستش یک آدم بیسواد هم متوجه میشه عکس رو پشت قفس جاگذاری کردن !!!!

    پاسخحذف
  2. این همه نظام مانند عیسی مسیح مرده زنده کرده ، حق نداره تعدادی هم زنده مرده بکنه!!؟
    عجیبه والا ، مثل اینکه 35 سال تو این مملکت نبودید ازکره مریخ آمدید !!/

    پاسخحذف
  3. هی ما رو از خونریزی و جنگ داخلی میترسونند, این وضعیت همون جنگ داخلیه فقط فرقش اینه که یکطرف (ملاها) ما رو میکشند و ما دائما بایستی صبر کنیم به امید اصلاحات!

    عزت االله ابراهیم نژاد, فرشته علیزاده, سعید زینالی, ندا, سهراب, هزاران هزار جوان رعنای دیگری که بی نام و نشان شکنجه شدند و بدست این قوم جنایتکار مظلومانه کشته شدند و ما حتی نام آنها را نمیدانیم!!!

    این رژیم جز با زور دست از قدرت نخواهد کشید, رژیمی که دستش تا آستین آغشته به خون است را بایستی متحدانه و با صلابت به زیر بکشیم, اولین قدم روی برگردانی از همه دست اندر کاران حکومتی است و نگاه به اپوزوسیون برانداز.

    در غین حال اپوزوسیون برانداز هم بایستی اختلافهارا کنار گذاشته متحد شود.

    بابک

    پاسخحذف
  4. دوست عزیز با عرض معذرت شما یا این قسمت نظرات رو ببندید یا اجازه بدید که نظرات ثبت بشند.. این که با این وضعیت اینترنت در ایران با کلی‌ زحمت و دردسر و استفاده از فیلتر شکن و خطراتی که وجود داره کسی‌ میاد مطالب شما رو میخونه وقت میذاره و نظرش رو میگه اصلا درست نیست که مورد بی‌ توجّهی قرار بگیره و احساس سر خوردگی بهش دست بده که همه‌‌جا همین جوره و هر جا بری آسمان همین رنگ (نمیدونم تونستم منظورم رو برسونم یا نه)... به هر حال همان طور که میدونید این مخاطبان هستن که به گفته ها و نوشتها اعتبار میدند و اون اعتبار هست که باعث پیشبرد اهداف و ایده‌ها میشوند که لازمه پیروزیست در در غیر این صورت چه نیازیست به اشتراک لینک در فضای سایبری !

    پاسخحذف
  5. این تصویر رو من اون روزها در روزنامه صبح امروز دیدم. الان دوباره دقیقاً یادم افتاد. تا الان نمیدونستم متعلّق به خانم فرشته علیزاده است. شوکّه شدم.

    پاسخحذف
  6. to rohe e pedrom madret ridem ay emam e dejal leant ber pedro madert heramzadeh ye hendi leant be sayd ali geda

    پاسخحذف
  7. وی به حال ملتی که فراموش کار است و یک مسول امنیتی در زمان ١٨ تیر را به عنوان رئیس جمهور برگزید

    پاسخحذف
  8. « سند واگذاری ششدانگ سرزمین اسراییل به یهودیان توسط الله تا آخرت در قرآن »

    ۱- آیا مسلمانان حرف الله را هم قبول ندارند و می گویند الله اشتباه کرده است؟
    ۲- آیا در قرآن سندی است که الله آنرا پس گرفته باشد؟
    ۳- آیا روحانیون مسلمان برای جنگ طلبی و ایجاد بحران برای سر کار ماندن بهانه دیگری هم دارند؟
    ۴- آیا مسلمانان نباید از روحانیون خود سوال کنند چرا آنها حرف قرآن را قبول ندارند؟
    ۵- آیا کشاندن ایرانیان که سابقه چند هزار ساله دوستی با یهودیان دارند به دشمنی بیهوده با یهودیان و اسراییل در جهت دشمنی با ایران و ایرانیان و منافع ملی ایرانیان نیست؟
    -----------------------------------------------------------------

    ( متن قرآن سوره ۱۷: الإسراء )

    پس [فرعون] تصميم گرفت كه آنان را از سرزمين [مصر] بركند پس او و هر كه را با وى بود همه را غرق كرديم (۱۰۳)

    فَأَرَادَ أَن يَسْتَفِزَّهُم مِّنَ الأَرْضِ فَأَغْرَقْنَاهُ وَمَن مَّعَهُ جَمِيعًا ﴿۱۰۳﴾

    و پس از او به فرزندان اسرائيل گفتيم در اين سرزمين ساكن شويد پس چون وعده آخرت فرا رسد شما را همه با هم محشور مى‏كنيم (۱۰۴)

    وَقُلْنَا مِن بَعْدِهِ لِبَنِي إِسْرَائِيلَ اسْكُنُواْ الأَرْضَ فَإِذَا جَاء وَعْدُ الآخِرَةِ جِئْنَا بِكُمْ لَفِيفًا ﴿۱۰۴﴾
    ________________________________________________
    « کورش فردوسی » koroshferdowsi@gmail.com
    لطفا این متن را در سایتهای دیگر تکثیر نمایید.

    پاسخحذف
  9. خاک بر سر ملت بی عرضه وبی غیرت ایران .حقا که لایق همین زندگی اند

    پاسخحذف
  10. خدا لعنتت کنه خمینی

    پاسخحذف
  11. امیدوار بودم که شما راست میکفتید ....اما متأسف هستم . منه ایرانی نجیب ! ،زرنگ ! و گوسفند صفت را نه این عکس و نه هزاران سند زنده دیگر بیدار خواهد کرد تا بتوانم وطنم داشته باشم . مرا در زیرکی و تزویر تنهایم بگذار . از دور دستت را میفشارم .
    WE SHALL OVERCOME

    پاسخحذف
  12. اون روزهائی که ما مبارزه میکردیم همین چادر چاقچولی ها به ما میگفتند کمونیست کافر یا مجاهد منافق وووو بهر حال ما سهمیه نفتمان را گرفتیم نقدی ورفتیم الان نوبت شما عزیزان است که نقدی بگیرید .به چند نفر زندانی درون زندان درسال 60 تا 67 مورد تجاوز قرار گرفتند وشما چشم بستید حال به سر خودتان نوبت رسید.نوش جان گوارای تان باد زجر وشکنجه وبدبختی ما که کارمان را کردیم مبارزه را انجام دادیم وسهمیه نقدی نفتمان را هم گرفتیم ودر رفتیم تا شما چه کنید.

    پاسخحذف